luni, 11 august 2008

Cu Viaţa la o bere

Cu Viaţa la o bere

de Paul V. Black


Îmi băteau în uşă trădări, orori, câteva patimi şi fobii. Voiau să mă pregătească pentru viaţă, ori moarte ori... nu mai ştiu şi n-am dispoziţia necesară, le las să aştepte în sufragerie şi eu aştep să aştept să nu mai aştept ce aştept de la mine... ori de la alţii... ori de la viaţă, că o tot aştept de-o viaţă şi spune c-are treabă ori nu-i momentul ca-ntr-o relaţie cu o virgină, fel şi fel de scuză prost fondată pe-o fundaţie de mărăcini. Îi spun că mă întâlnesc la colţ cu moartea să dăm colţu’ ca să bem o bere de după colţ, dar n-are grijă, ştie ea bine ce ştie, căci moartea-i scumpă, lux, o damă rară, văduvă de cianură să o sorbi doar din priviri, iar eu sunt lefter ca Popescu lui Caragiale şi bine scria „Eu cu cine votez ?”; ce ar trebui să aleg ? Aleg să aleg ce cred că-i bine să aleg indiferent de consecinţe.

Se făcea că am ajuns la un bal mortuar, şi cum şi când? Se făcea că am ajuns să ajung fără a şti cum am ajuns aici şi se dansa un tango violent, dansez lasciv sub un vals de buze moi cu vreo 2-3 dame de companie să-mi ţină companie, încă vreo 3 drame şi o tragedie, cucerite fără voie ori voia lor, ci voia vinului din ele şi absintul ieftin din mine.

Aşteptând viaţa o viaţă întreagă fără strop de rezultat, am uitat să trăiesc, trebuie să trăiesc, trebuie să petrec că-s încă în viaţă şi am timp să trăiesc, plec, să-mi beau paharul cu otravă.


Creative Commons License
Cu Viaţa la o bere by Paul V. Black is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Romania License.